ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface
Part I: A Background of Inaction and Complexity
1. The need for a new Model of Education Leadership
2. Educational Leadership and the Threat of Inaction.
3. Educational Leadership for an Age of Complex Problems
Part II: Covert Threats
4. Unmasking the Threats of Covert Processes
5. Planning for the Future by Scanning the Deep Past
6. Educational Leadership in an Uncertain Political Future
7. Understanding and Preparing for Tipping Points
Part III: Leadership Responses
8. The Educational Leader's Role in Preventing Tipping Points
9. Using the Covid-19 Experience to Respond to Future Threats
10. The Ethical Commitments of Steward Leaders
11. New Frames for Accountability and Inspection
12. Educational Leadership for a World of Covert Threats
Afterword
References
Index