Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Essential Communications Skills for Managers, Volume I: A Practical Guide for Communicating Effectively with All People in All Situations

  • Formaat: 252 pages
  • Ilmumisaeg: 31-Dec-2016
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781631576553
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 13,91 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 252 pages
  • Ilmumisaeg: 31-Dec-2016
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781631576553

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

All management functions require effective communications, and need to take in to account the current business landscape, which includes an information explosion, cultural diversity, and information security. New technology can be problematic and managers need to understand it and adapt to it. Consequently, the Increasing demand for achieving mutual understanding requires improved methods of communicating. Readers will learn “Things to Know” and “Things to Do” so that they can communicate effectively in all their job functions. They will learn to identify and develop essential attitudes, knowledge, and skills to communicate successfully with all kinds of people in all kinds of situations. And they will learn to evaluate a variety of situations and learn how to avoid communicating mistakes.