Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Ethical Issues in Journalism and the Media

Edited by , Edited by
  • Formaat: 200 pages
  • Sari: Professional Ethics
  • Ilmumisaeg: 04-Jan-2002
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780203005880
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 29,89 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Raamatukogudele
  • Formaat: 200 pages
  • Sari: Professional Ethics
  • Ilmumisaeg: 04-Jan-2002
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780203005880

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book examines the ethical concepts which lie at the heart of journalism, including freedom, democracy, truth, objectivity, honesty and privacy. The common concern of the authors is to promote ethical conduct in the practice of journalism, as well as the quality of the information that readers and audience receive from the media.

Arvustused

`...this book provides a stimulating, accessible and reliable guide.' - Chris Arthur, Contemporary Review

Chapter 1 Ethics and politics of the media, Andrew Belsey, Ruth
Chadwick;
Chapter 2 Journalism in the market place, John ONeill;
Chapter 3
Owners, editors and journalists, Bruce Hanlin;
Chapter 4 Freedom of speech,
the media and the law, David Burnet;
Chapter 5 Codes of conduct for
journalists, Nigel G.E. Harris;
Chapter 6 Privacy, publicity and politics,
Andrew Belsey;
Chapter 7 Honesty in investigative journalism, Jennifer
Jackson;
Chapter 8 Objectivity, bias and truth, Andrew Edgar;
Chapter 9 Women
and the press, Teresa Stratford;
Chapter 10 The oxygen of publicity, Paul
Gilbert;
Chapter 11 Something more important than truth, Kevin Williams;
Andrew Belsey, Ruth Chadwick