ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part I: Expecting More from Experiential Learning
1. A Case for Project Challenges
2. Activating the Sustainable Development Goals (SDGs)
3. Community-Based Partners
4. Mentors, Teachers, and Content Experts
Part II: A Scalable Model
5. Creating a Project Portal
6. PEARL Engagement Framework
7. Leveraging Digital Badges
8. Curricular Versatility
Part III: Partners, Projects, and Students
9. Empowering Women Farmers in Uganda
10. Addressing Vulnerability with Community Technologies in Tanzania
11. Youth Engagement in Nakivale Refugee Settlement, Uganda
12. Transforming Basic Education in Enugu Nigeria
13. Featured Partners and their Engagement with the SDGs
Part IV: Synergies and Broader Impacts
14. STEM Education and Global Climate Change
15. Geospatial Technologies and Open Science
16. NASA Globe and the Sustainable Development Goals
17. Ecorestoration and Regenerative Agriculture
Epilogue: Putting our Partners on the Map
Appendix: Featured Technology-Supported Tools and Resources