ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Foreword.
1. Introduction to Farming Simulator Modding.
2. Working with Blender.
3. Defining Surface Materials.
4. Preparing Your Hierarchy and Setting Up Pivots.
5. Creating Physics Components and Function Nodes.
6. Setting Up ModDesc-XML and Vehicle-XML.
7. Implementing Vehicle Functions.
8. Animating Your Vehicle.
9. Adding Extra Vehicle Features.
10. Creating Merge Groups.
11. Building Level of Detail (LOD) Meshes.
12. Constructing Hydraulic Hoses.
13. Generating Icons.
14. Tips and Tricks for Testing Your Vehicle In-Game.
15. Publishing Your Mod.
16. Appendix Code/File Examples