Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Future of Learning Environments

Edited by
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 117,32 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book contains five chapters on the future of learning environments. Chapter one delves into a distinctive educational advancement involving a mixed-methods evaluation of an inventive pedagogical intervention. The authors in chapter two use a social-ecological approach to examine the influence of school climate on young people's functioning in terms of resilience, wellbeing, and moral identity. Chapter three reports the development and validation of a new school climate questionnaire with a unique focus on facilitating and monitoring system-wide school reform. Chapter four aims to contribute to the discourse on the future of learning environments by presenting a novel approach to optimization that combines the power of reinforcement learning and constraint programming. The aim of chapter five is to investigate teachers' beliefs and their perceptions of the extent to which they implement a constructivist-oriented learning environment; examine whether the perceived implementation differs from observations of teachers' practice; and possible reasons for any anomalies.