ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part I: Introduction to Games Teaching, 1. Meaningful Learning Experiences in Teaching Small Sided Games,
2. Designing Rich Learning Environments,
3. Game Balance Analysis,
4. Merging Digital Technology with Game Pedagogy,
5. Reading Guide for
Chapters 6-13, Part II: Invasion Games (Passing to Score Versus Intercepting), 6. Soccer,
7. Handball,
8. Basketball,
9. Rugby, Part III: Net and Wall Games (Placing in Versus Returning), 10. Volleyball,
11. Badminton, Part IV: Striking and Fielding Games (Staying in Versus Forcing Out), 12. Soccer,
13. Cricket