ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Introduction
Part I Game Design Basics
Chapter 01 The Role of the Game Designer
Chapter 02 The Structure of Games
Chapter 03 Working with Formal Elements
Chapter 04 Working with Dramatic Elements
Chapter 05 Working with System Dynamics
Part II Designing a Game
Chapter 06 Ideation
Chapter 07 Prototyping
Chapter 08 Digital Prototyping
Chapter 09 Playtesting
Chapter 10 Functionality, Completeness, and Balance
Chapter 11 Fun and Accessibility
Part III Working as a Game Designer
Chapter 12 Team Structures
Chapter 13 Stages and Methods of Development
Chapter 14 Communicating Your Designs
Chapter 15 Understanding the New Game Industry
Chapter 16 Selling Yourself and Your Ideas to the Game Industry