Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Gaming and Gamers in Times of Pandemic

Edited by , Edited by , Edited by (Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz, Poland)
  • Formaat: 288 pages
  • Ilmumisaeg: 11-Jan-2024
  • Kirjastus: Bloomsbury Publishing USA
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798765110263
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 111,15 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 288 pages
  • Ilmumisaeg: 11-Jan-2024
  • Kirjastus: Bloomsbury Publishing USA
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798765110263

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

"Gaming and Gamers in Times of Pandemic surveys multiple scholarly perspectives to examine the impact of the pandemic and resulting government policies, especially lockdowns, on one particular cultural sphere: games"--

This edited collection brings in multiple scholarly perspectives to examine the impact of the pandemic and resulting government policies, especially lockdowns, on one particular cultural sphere: games.

The COVID-19 pandemic has impacted virtually every aspect of our lives, regardless of where we live. In the initial months, many industry reports noted the unexpected positive impact on online digital game sales. Games were not just lockdown-proof, but boosted by lockdowns. Stay-at-home orders triggered a rush toward games as an alternative form of entertainment, and the ubiquity of mobile phones allowed wider than ever participation.

Gaming and Gamers in Times of Pandemic studies how the COVID-19 pandemic affected game players, game developers, game journalists and game scholars alike in many other ways, starting with the most direct – illness, and sometimes death. Some effects are temporary, others are here to stay.