Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Gender and Craftwork in Rural Society: The Role of Education

  • Formaat: 190 pages
  • Ilmumisaeg: 11-Dec-2024
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781040230282
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 190 pages
  • Ilmumisaeg: 11-Dec-2024
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781040230282

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book examines the potential of craft-centred education to influence the gender socialisation of rural children through a philosophical, sociological, and psychological lens. It discusses Gandhi's vision of craft-centred education and situates its place within his concept of 'swaraj.' The volume looks at the construction of gender at home, students' participation in crafts at school, and parental perception of craft-centred education. It studies the students' experience, its impact on their intellectual and physical development, and the nature of the interaction between the socialisation of children at home and in school.An important contribution to the study of Gandhian practices, the book will be of considerable interest to students and researchers of gender studies, education, non-violence, peace studies, and South Asian studies.