Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Geography 11 - 16 (1995): Rekindling Good Practice

  • Formaat: 254 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 03-Sep-2018
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351032698
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 41,59 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 254 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 03-Sep-2018
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351032698
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Published in 1995, this book seeks to show how geography teachers can meet the requirements of the National Curriculum at Key Stages 3 and 4 without abandoning principles of good practice. It considers geographical education in the contexts of geography itself, society and education. Deriving principles of good practice from these contexts, the author gives guidance on how to produce case studies (or curriculum units) that both reflect these principles and respond to the requirements of the National Curriculum following the Dearing Revised Order.

Acknowledgements iv
Series Editor's Foreword v
Preface vii
1 Introduction: Theory, Practice and Educational Aims
1(11)
Section A GEOGRAPHY AND GEOGRAPHICAL EDUCATION
12(47)
2 The Changing Nature of Geography
12(16)
3 Continuity and Change in Geographical Education
28(14)
4 Perspectives on Geography and Curriculum Integration
42(17)
Section B GEOGRAPHY AND EDUCATION
59(60)
5 Curriculum Theory and Geography
59(19)
6 Teaching and Learning Geography
78(21)
7 Assessment, Testing and Examinations
99(20)
Section C GEOGRAPHY AND SOCIAL EDUCATION
119(35)
8 Geographical Education and Social Stereotyping
119(18)
9 The Values and Attitudes Dimension: Issues-based Geography
137(17)
Section D NATIONAL CURRICULUM PLANNING IN GEOGRAPHY
154(62)
10 National Curriculum Geography in its Cross-curricular Context
154(13)
11 Geography in the National Curriculum
167(14)
12 National Curriculum Planning at Key Stage 3
181(14)
13 W(h)ither Geography 14--16?
195(11)
Conclusion
206(1)
14 Approaching the Millennium
206(10)
References 216(11)
Index 227
Bill Marsden