Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Gerhard Richter and the Technological Condition of Painting

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 31-Aug-2024
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399525244
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 117,32 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Gerhard Richter and the Technological Condition of Painting
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 31-Aug-2024
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399525244

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Aline Guillermet uncovers Gerhard Richter's appropriation of science and technology from 1960 to the present and shows how this has shaped the artist's well-documented engagement with the canon of Western painting. Through a study of Richter's portraits, history paintings, landscapes and ornamental abstractions, Guillermet reveals the artist's role in affirming the technological condition of painting in the second half of the twentieth century: a historical situation in which the medium and its conventions have become shaped, and to some extent transformed, by technological innovations.