Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Going Comprehensive in England and Wales: A Study of Uneven Change

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by (Institute of Education, University of London, UK)
  • Formaat: 296 pages
  • Ilmumisaeg: 25-Sep-2017
  • Kirjastus: Routledge Falmer
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351565233
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 25,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 296 pages
  • Ilmumisaeg: 25-Sep-2017
  • Kirjastus: Routledge Falmer
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351565233

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The transition of British secondary schools from predominantly selective to predominantly comprehensive was meant to transform a highly stratified system into a more equal one. However, this study shows that the new system was in fact highly diverse and retained features of the selective system.
Acknowledgements vi
Abbreviations vii
The European Context of British Educational Reform
1(11)
Comprehensive Reorganisation in England and Wales: An Overview
12(35)
The Ten Case Studies of Local Education Authorities
47(11)
The Evolutionary Capital Experience: London
58(26)
The Urban, Political Reorganisation: Manchester, Bristol and Leeds
84(23)
A Calculated Educational Reorganisation: Stoke-on-Trent
107(10)
The Innovative County Experience: Leicestershire and the West Riding of Yorkshire
117(19)
The Cautious County Approach: West Sussex, Glamorgan and Northumberland
136(24)
Summary of the LEA Case Studies
160(14)
Sources of Variation in LEA Action
174(34)
Schools and Students in a Changing System
208(25)
Selective verses Comprehensive Schools
233(27)
Variations on a Theme
260(15)
Bibliography 275(6)
Index 281
David Crook, Len Fogel man, Alan C. Kerckhoff, David Reeder