Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Golf Tourism

(University of South Carolina), (freelance journalist specializing in sport and travel)
  • Formaat: 296 pages
  • Ilmumisaeg: 31-Dec-2009
  • Kirjastus: Goodfellow Publishers Limited
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781906884994
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 67,92 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 296 pages
  • Ilmumisaeg: 31-Dec-2009
  • Kirjastus: Goodfellow Publishers Limited
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781906884994
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Golf Tourism is the first text for both students and practitioners of this vast and growing worldwide industry - the largest sports-related travel market - valued at US$20 billion with over 50 million golf tourists travelling the world to play on some of the estimated 32,000 courses.
An Introduction to Golf Tourism; The Golf Tourist; The Golf Tourism
Product; Planning for Golf Tourism; The Management of Golf Tourism; The
Marketing of Golf Tourism; The Marketing of Golf Tourism: Marketing
Communications; Golf Events; The Impacts of Golf Tourism; The Future for Golf
Tourism; Index
Center of Economic Excellence (CoEE) Endowed Chair in Tourism and Economic Development, College of Hospitality, Retail and Sport Management, University of South Carolina