Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Good Business

Foreword by , Foreword by ,
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 02-Feb-2021
  • Kirjastus: Johns Hopkins University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781421440439
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 29,90 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 02-Feb-2021
  • Kirjastus: Johns Hopkins University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781421440439
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

"The author was on his way to becoming a leader in the cutthroat business world when he became disillusioned with the goals of the huge companies he worked for. He knew that his marketing skills made those companies successful, but what good did that success do for the world? That question sent him on a career path that resulted in a new idea: social marketing. This idea, which he pioneered, takes marketing tactics long used by big businesses and applies them to social change. He explains how a business can do well and do good at the same time"--

Readers will come away with the message that anyone who wants to have a positive impact on the world can do it right now from where they are—or can be inspired by Novelli's story to make the leap to somewhere they can.