ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of Illustrations
Notes on Contributors
Acknowledgements
Introduction to the Series, Simon Shepherd (Royal Central School of Speech and Drama, UK)
Introduction to Volume 2, David Barnett (University of York, UK)
Vsevolod Meyerhold
1. Educating the Director: Meyerhold's Pedagogy for a Theatre of Conventions, Bryan Brown and Olya Petrakova (University of Exeter, UK)
2. Directing Theatrical Space: Meyerhold's Reconstruction of the Theatre, Amy Skinner (University of Hull, UK)
Erwin Piscator
3. Erwin Piscator: Staging Politics in the Weimar Republic, Minou Arjomand (University of Texas at Austin, USA)
4. Moving Theatre Back to the Spotlight: Erwin Piscator's Later Stage Work, Klaus Wannemacher (freelance writer, Germany)
Bertolt Brecht
5. Brecht as Corrector: Directing Away From Conventional Theatre, David Barnett (University of York, UK)
6. Brecht's Perspectives, Then and Now: Class, Gender and the Social Stakes of Performance, Meg Mumford (UNSW Sydney, Australia)
Notes
Bibliography
Index