Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Handbuch Kindheit, Technik und das Digitale

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-May-2021
  • Kirjastus: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783847416340
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 55,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Handbuch Kindheit, Technik und das Digitale
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-May-2021
  • Kirjastus: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783847416340
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

In recent years media and digital transformations have taken place at a rapid pace, especially in late modern capitalist societies. Do these developments also lead to fundamental changes in children''s lives and experiences? And if so, in which way and with which consequences? Although these questions are socially and pedagogically significant, changes in children''s life and life situations through technology in terms of their consequences for child subjectivity have been little studied in German-speaking childhood research. The handbook provides a systematic overview of central connections and the interdisciplinary discourses.