Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: HCI International 2024 - Late Breaking Posters: 26th International Conference, HCII 2024, Washington, DC, USA, June 29 - July 4, 2024, Proceedings, Part II

  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 160,54 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The three-volume set CCIS 2319-2321 constitutes the proceedings of the 26th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2024, held in Washington, DC, USA, during June 29July 4, 2024.









For the HCII 2024 proceedings, a total of 1271 papers and 309 posters was carefully reviewed and selected from 5108 submissions. Additionally, 222 papers and 104 posters are included in the volumes of the proceedings published after the conference, as Late Breaking Work. The posters presented in these three volumes are organized in the following topical sections:





 Part I: User Interface and Interaction Design; Usability and User Experience Evaluation; Innovative Technologies and Human-Centered Solutions.





Part II: Innovations in Extended Reality; Smart Systems and Intelligent Design; AI and Design for Human-Centric Applications.





Part III: Design for Health and Well-being; Advanced Interactive Technologies for Learning; Gaming, Gamification, and Immersive Design; Technology-Enhanced Experiences in Cultural Heritage.