Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Hollywood Screenwriter: An Insider's Guide to Professional Screenwriting

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Jul-2024
  • Kirjastus: Lulu.com
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781304189394
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 6,31 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Hollywood Screenwriter: An Insider's Guide to Professional Screenwriting
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Jul-2024
  • Kirjastus: Lulu.com
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781304189394
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

There has never been a better time to be a screenwriter. The recent explosion of cable and streaming services has created a huge demand for movies, limited series, and those long running bingeable shows that can hook viewers for years. Before streaming cable networks, the internet, and home entertainment systems radically changed how we consume our entertainment, there was a clear dividing line between writing for feature films and writing for television. That distinction no longer exists. Most major writers, filmmakers and movie stars are now eager to work on projects for the constantly evolving universe of distribution channels. Once you break in and get that first script sold or that first writing assignment, it s an open playing field for anyone who can deliver the kind of material that attracts an audience. The trick is to learn the craft and the strategies for navigating the business and to start writing...and then to persevere.