ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of figures | vii | ||
List of tables | ix | ||
About the authors | xi | ||
Preface | xv | ||
Chapter 1 Introduction | 1 | (2) | |
Chapter 2 Simulation-based medical education (SBME): some specifics | 3 | (10) | |
Chapter 3 Simulation in (medical) education: some background | 13 | (14) | |
Chapter 4 Equipment in SBME: more than just a mannikin? | 27 | (10) | |
Chapter 5 Physical and psychological realism | 37 | (8) | |
Chapter 6 Simulation mapping and scenario design | 45 | (10) | |
Chapter 7 Running a simulation session: some practicalities | 55 | (10) | |
Chapter 8 Formative assessment and feedback | 65 | (8) | |
Chapter 9 Summative assessment | 73 | (10) | |
Chapter 10 Human factors, ergonomics and non-technical skills | 83 | (14) | |
Chapter 11 Five case examples | 97 | (22) | |
Chapter 12 Using new technology to enhance learning | 119 | (20) | |
Chapter 13 Commissioning a simulation centre | 139 | (12) | |
Chapter 14 Training for simulation faculty | 151 | (6) | |
Chapter 15 Conclusions and next steps | 157 | (2) | |
Chapter 16 Annotated bibliography | 159 | (4) | |
Index | 163 |