Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Human-Centered Design, Operation and Evaluation of Mobile Communications: 5th International Conference, MOBILE 2024, Held as Part of the 26th HCI International Conference, HCII 2024, Washington, DC, USA, June 29-July 4, 2024, Proceedings, Part II

Edited by , Edited by
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 135,23 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Design, Operation and Evaluation of Mobile Communications, MOBILE 2024, held as part of the 26th International Conference, HCI International 2024, which was held in Washington, DC, USA, during June 29-July 4, 2024. 





The total of 1271 papers and 309 posters included in the HCII 2024 proceedings was carefully reviewed and selected from 5108 submissions.





The MOBILE 2024 proceedings were organized in the following topical sections:





Part I: Mobile health and wellbeing; mobile applications, serious games and advanced interfaces;





Part II: Mobile commerce, marketing and retail; mobile security, privacy, and safety; mobile user experience and design.