Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: I Found It on the Internet: Coming of Age Online

  • Formaat: 248 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-2011
  • Kirjastus: ALA Editions
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780838991084
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 40,56 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 248 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-2011
  • Kirjastus: ALA Editions
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780838991084
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Harris (University Laboratory High School, the University of Illinois- Urbana-Champaign) helps librarians, educators, and parents guide teens in making decisions about information in the world of texting, tweeting, chatting, blogging, and other social networking. This second edition integrates new material on social media technology and looks at how teens' social and intellectual development is tied to developments in communication and information technologies. The book offers commonsense advice on how to help young people make decisions about areas such as music and media sharing. It also provides tools for creating school and library policies and suggestions for dealing with problems such as hacking, harassment, and access to inappropriate content at school and library computers. Annotation ©2011 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Preface vii
Acknowledgments xi
part one TODAY'S LANDSCAPE
1 Teenagers and the Library
3(16)
2 Information-Retrieval Systems: For Better or for Worse
19(28)
3 Information Technology Meets Communication Technology
47(20)
part two CONSEQUENCES
4 The Fallout: Intended and Unitended Consequences
67(34)
5 From Mischief to Mayhem: Behavior
101(22)
6 The Deep End: Content
123(30)
part three NEXT STEPS
7 Fishing Poles, Not Fish: Damage Control
153(26)
8 Putting It All Together
179(28)
References 207(16)
Index 223