ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of illustrations | vii | ||
Acknowledgements | ix | ||
1 Raising the issues: an overview | 1 | (16) | |
2 Assessment: communication, investigation and speculation | 17 | (20) | |
3 Understanding co-occurrent difficulties: sensory perception and integration | 37 | (16) | |
4 Understanding co-occurrent difficulties: cognition, literacy and social communication | 53 | (20) | |
5 Understanding co-occurrent difficulties: movement fluency, confused laterality, rhythm and timing | 73 | (15) | |
6 Inclusive approaches for children with specific learning difficulties | 88 | (7) | |
Appendix | 95 | (6) | |
Glossary | 101 | (4) | |
Bibliography | 105 | (4) | |
Index | 109 |