Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Improvisational Design: Continuous, Responsive Digital Communication

  • Formaat: 167 pages
  • Sari: Improvisational Design
  • Ilmumisaeg: 17-Jan-2003
  • Kirjastus: MIT Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780262276030
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 76,96 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 167 pages
  • Sari: Improvisational Design
  • Ilmumisaeg: 17-Jan-2003
  • Kirjastus: MIT Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780262276030

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

A theoretical framework for the design of digital communication.

Traditional visual design expresses information in fixed forms, such as print or film, so the message can be stored or distributed. With interactive media and continuously updated information, communication entails a new, more dynamic set of design problems. In this book Suguru Ishizaki offers a theoretical framework for dealing with the challenges and opportunities of what he calls "dynamic design." His approach incorporates a community of collaborating agents that control design solutions in response to a changing context. He illustrates his ideas with several examples, such as expressive e-mails and responsive maps. The book will be of particular interest to interaction designers, visual designers, software engineers, and human-computer interaction experts.



A theoretical framework for the design of digital communication.