Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Inspire: Learning for Teaching in Higher Education

Edited by (Surrey Institute of Education, University of Surrey, Guildford, Surrey, UK)
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 117,32 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

"As societies continue to respond to the grand challenges of our time, so too must Higher Education. This book explores what innovation and change could look like within Higher Education, and what could be done to facilitate it. Inspire: Learning for Teaching in Higher Education considers the grand pedagogic challenges facing the Higher Education sector, captured through a series of detailed dialogues and debates between disciplinary colleagues. Reflecting on forward-looking frameworks and exploring how they may be facilitated, each co-authored chapter platforms insights from educational experts. The focus of this book is on action, seeking to inspire those teaching, facilitating, and leading in Higher Education to bring conceptual understanding to actuality"--