Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Instapoetry: Digital Image Texts

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 17-Feb-2023
  • Kirjastus: Springer-Verlag
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783662668344
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 34,57 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 17-Feb-2023
  • Kirjastus: Springer-Verlag
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783662668344

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Instapoetry is one of the most popular literary phenomena of our time. In just a few years, millions of short to ultra-short texts have been published and shared on Instagram. In the battle for attention with countless other texts, the mechanisms of the platform and the usage routines of the users have to be served. The external pressure on literary production is immense. The book explains the production strategies and reception procedures of Instapoetry, explains its development and locates its significance - somewhere between the last stage of decay and the future of poetry.


Introduction 1(24)
Instagram's Creative Industry
25(18)
Brevity and Authenticity
43(26)
Emotional Community, Self-care, Healing
69(14)
At the Other End of the Popularity Scale: DIY and Imitation in the `Long Tail'
83(14)
Why all the Fighting? Ambivalences and Dream Scenarios
97(8)
Thanks
105(2)
Figure References
107(2)
References 109
Niels Penke is a post-doctoral researcher at the Department of German Studies at the University of Siegen, where he was also coordinator of the Popular Cultures Research Unit from 2015 to 2018.