Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Introduction to Attribution Processes

  • Formaat: 164 pages
  • Sari: Psychology Revivals
  • Ilmumisaeg: 05-Aug-2016
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781315535999
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 164 pages
  • Sari: Psychology Revivals
  • Ilmumisaeg: 05-Aug-2016
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781315535999

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Why do people act the way they do? How do their desires and fears become known to us? When are our opinions of others correct, and when are they likely to be mistaken? These are questions which attribution theory tries to answer. Originally published in 1975, this title provides an informal introduction to the field of attribution, with the theoretical principles and issues illustrated in everyday examples. The origins of current attribution theory are outlined, and models of the inference process are examined. The intellectual debt owed to social psychology by the attribution theory is acknowledged, and an exploration of the interpersonal and social consequences of attribution is included.

Preface.
1. Introduction
2. The Foundation of Attribution: Person
Perception
3. The Elements of Attribution
4. Three Attribution Theories
5.
Comparison of the Theories
6. Attributions to Self
7. Attributions to Others:
Causality and Responsibility
8. Attributions to Others: Personal Dispositions
9. Interpersonal and Social Consequences of Attribution. References. Index.
Kelly G. Shaver