ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface
Acknowledgments
Chapter 1 Introduction
Chapter 2 The nature of second language knowledge
Chapter 3 Interaction in the second language classroom
Chapter 4 Focus on form
Chapter 5 Sociocultural theory in the second language classroom
Chapter 6 The acquisition of grammar
Chapter 7 The acquisition of vocabulary
Chapter 8 The acquisition of pronunciation
Chapter 9 The acquisition of pragmatics
Chapter 10 Psychological individual differences and instructed second language acquisition
Chapter 11 Cognitive individual differences and instructed second language acquisition
Chapter 12 Social individual differences and instructed second language acquisition
Chapter 13 The research-pedagogy link
References
Index