Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Investigating Foreign Language Anxiety: Lessons for Research into Individual Differences

  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 135,23 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The introduction and a theoretical summary of language anxiety research (Chapter 1) are followed by four chapters:  Chapter 2 presents a meta-analysis of the widely used Foreign Language Classroom Anxiety Scale’s (Horwitz, et al., 1986) factorial structure; Chapter 3 reports on a validation study of the Hungarian version of MacIntyre and Gardner’s (1994) Input, Process, and Output Anxiety Scales; Chapter 4 presents the development of a skills-based anxiety questionnaire through a three-phased study consisting of an exploratory qualitative phase as well as two quantitative phases using Rasch analysis; and Chapter 5 focuses on empirical approaches available for tapping into the dynamic change of this emotion, including the idiodynamic method and quantitative analyses such as latent growth curve modeling and dynamic cluster analysis.
1. Introduction.- 2. Theorization of foreign language anxiety.- 3. A
meta-analysis of research using the Foreign Language Classroom Anxiety Scale
(FLCAS) (Horwitz et al., 1986).- 4. Validating the Hungarian
Input-Process-Output Anxiety questionnaire.- 5. Skills related language
anxiety Scale development.- 6. Complex Dynamic Systems Theory perspective
on language anxiety.-7. Conclusion.