ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Introduction
Chapter 1: Service value system key concepts and challenges
Chapter 2: Using a shift-left approach
Chapter 3: Plan and manage resources in the service value system
Chapter 4: The use and value of technology across the service value system
Chapter 5: Value streams for new services: Reviewing service value chains and service value streams
Chapter 6: ITIL practices and value streams for new services
Chapter 7: Value streams for new services: Change enablement
Chapter 8: Value streams for new services: Service design and software development and management
Chapter 9: Values streams for new services: Service validation and testing
Chapter 10: Value streams for new services: Release management and deployment management
Chapter 11: Value streams for user support
Chapter 12: ITIL practices and value streams for user support
Chapter 13: Exam preparation
Appendix A: Banksbest case study
Further reading