Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Ivan the Terrible

(University of Chicago, UK)
  • Formaat: 88 pages
  • Sari: BFI Film Classics
  • Ilmumisaeg: 25-Jul-2019
  • Kirjastus: BFI Publishing
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781838716479
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 15,20 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 88 pages
  • Sari: BFI Film Classics
  • Ilmumisaeg: 25-Jul-2019
  • Kirjastus: BFI Publishing
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781838716479
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Ivan The Terrible (1944/46) was envisaged by its director, Sergei Eisenstein as a trilogy. But, Eisenstein died before begining the third part. Part One had been a resounding success, winning a Stalin prize, but Part Two met with the Kremlin's disfavour and was eventually banned until 1958. Using research gathered from Soviet archives, Yuri Tsivian offers an insight into Eisenstein's grand project. He reconstructs the director's 'mental film' that underlies the finished work. The book attempts to follow the train of thought that connect the aesthetic construction and visual design of the film to Eisenstein's knowldege of iconography and painting, psychoanalysis and philosophy, Shakespeare and Balzac - and much more.
Yuri Tsivian was born in Latvia and received his Ph.D. from the Leningrad Institute of Theatre, Music and Cinema in 1984. He is Professor of Art History and Cinema Studies at the University of Chicago, USA, and author of Silent Witnesses: Russian Films, 1908-1919 (1989), Early Cinema in Russia and its Cultural Reception (1994), and in collaboration with Yuri Lotman, Dialogues with the Screen (1994).