Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: L2 Figurative Language Teaching: Theory and Practice

  • Formaat: 245 pages
  • Ilmumisaeg: 17-Sep-2021
  • Kirjastus: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574939
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 116,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 245 pages
  • Ilmumisaeg: 17-Sep-2021
  • Kirjastus: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574939

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

During L2 vocabulary instruction, figurative language frustrates even highly proficient users who find it difficult to cope with non-literal expressions, such as metaphors, metonymies, and idioms. Given that figurative language is closely associated with enhanced L2 communicative competence, this volume brings together theory and teaching applications, shedding light on the comprehension and production of figurative language in a foreign language context.
Dr Ioannis Galantomos is an Associate Professor of Applied Linguistics in the Department of Language and Intercultural Studies at the University of Thessaly, Greece. His research interests fall within the fields of applied (cognitive) linguistics, bi-/multilingualism, L2 material design, and L2 vocabulary instruction.