Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Language of New Media Design: Theory and Practice

(University of Technology, Sydney, Australia),
  • Formaat: 224 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Oct-2020
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000155266
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 224 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Oct-2020
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000155266
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This textbook introduces the principles and methods for the analysis and design of non-linear texts, from websites to CD-ROMs.

The Language of New Media Design is an innovative new textbook presenting methods on the design and analysis of a variety of non-linear texts, from websites to CD-Roms. Integrating theory and practice, the book explores a range of models for analyzing and constructing multimedia products. For each model the authors outline the theoretical background and demonstrate usage from students' coursework, commonly available websites and other multimedia products.  Assuming no prior knowledge, the book adopts an accessible approach to the subject which has been trialled and tested on MA students at the London College of Communication. Written by experienced authors, this textbook will be an invaluable resource for students and teachers of new media design, information technology, linguistics and semiotics.

List of figures
vii
Preface xiii
Acknowledgements xv
Chapter 1 Introduction
1(14)
Chapter 2 Simple non-linear models
15(27)
Chapter 3 Complex non-linear models
42(35)
Chapter 4 The second translation
77(47)
Chapter 5 Generic structure
124(22)
Chapter 6 Case studies
146(49)
Chapter 7 Afterword
195(6)
References 201(3)
Index 204
Radan Martinec (London College of Communication, UK) (Author) ,  Theo van Leeuwen (University of Technology, Sydney, Australia) (Author)