Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Last Days of Second Generation EMUs on the Main Line

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Feb-2025
  • Kirjastus: Amberley Publishing
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781398117648
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 13,42 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Feb-2025
  • Kirjastus: Amberley Publishing
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781398117648
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

As time goes by, progression is always happening across the UK rail network, and a major aspect of this is the trains that operate on the network. The replacement of the trains is a significant part of this process. Train operating companies around the country periodically undertake the removal of some of their life-expired, older trains in preparation for newer, much more modern units to take over the day-to-day operations of passenger work as the numbers of people travelling on the railways rises every year. Once removed from service, the next destination of these units varies as they are either transferred, stored or sent for scrap. With fascinating illustrations and informative captions, Adam Head looks at the final months of a variety of elderly EMUs operating all over the UK network in their many different liveries and locations.