Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Learning and Collaboration Technologies: 11th International Conference, LCT 2024, Held as Part of the 26th HCI International Conference, HCII 2024, Washington, DC, USA, June 29-July 4, 2024, Proceedings, Part III

Edited by , Edited by
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 135,23 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This three-volume set LNCS 14722-14724 constitutes the thoroughly refereed proceedings of the 11th International Conference, LCT 2024, held as part of the 26th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2024 (HCII 2024), was held as a hybrid event in Washington DC, USA, during June/July 2024. 

 

The total of 1271 papers and 309 posters included in the HCII 2023 proceedings was carefully reviewed and selected from 5108 submissions.

 

The LCT 2024 conference addresses theoretical foundations, design, and implementation, as well as effectiveness and impact issues related to interactive technologies for learning and collaboration, including design methodologies, developments and tools, theoretical models, learning design or learning experience (LX) design, as well as technology adoption and use in formal, non-formal and informal educational contexts.