Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Learning Strategies in Foreign and Second Language Classrooms: The Role of Learner Strategies

(Lecturer in Education, University of Oxford)
  • Formaat: 288 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-2002
  • Kirjastus: Continuum International Publishing Group Ltd.
  • ISBN-13: 9780826425645
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 70,19 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 288 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-2002
  • Kirjastus: Continuum International Publishing Group Ltd.
  • ISBN-13: 9780826425645
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

An extremely lucid book that mixes discursive prose with exercises, questions and prompts for reflection. Each theoretical point is supported by a fully explained example. The book focuses on the different strategies that people use to learn languages and shows teacher how to (a) train pupils in those strategies and (b) adapt their teaching to derive the greatest benefit from each strategy.

Acknowledgements vii
Introduction 1(8)
The Learner's Strategies and the Teacher's Strategies
9(33)
Investigating the Learners in our Classrooms: Acquiring the Tools of the Trade
42(29)
Studies which Describe Strategy Use
71(36)
Intervention Studies
107(21)
An Intervention Study in Detail
128(47)
Learner Training in Languages Classrooms
175(64)
Following up Learner Training
239(24)
Conclusions
263(10)
Appendix 273(3)
References 276(5)
Index 281