Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Leaving Latinos Out of History: Teaching US History in Texas

  • Formaat: 188 pages
  • Ilmumisaeg: 30-May-2021
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000448276
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 70,19 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 188 pages
  • Ilmumisaeg: 30-May-2021
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000448276
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Although one of the largest ethnic groups in Texas, Latinos are under-represented in the state's history curriculum. This book assesses the situation, analysing teaching materials and looking at the Texas influence over national curriculum content.

Despite being the state with perhaps the longest history of Latino presence, power and influence, Texas has very much under-represented Latinos in its schools history curriculum. Through an analysis of teaching materials and curriculum goals, Noboa investigates the extent to which this significant minority is effectively excluded from American historical narrative.

Acknowledgments ix
Preface xi
Introduction 1(16)
Research on Latinos and Minorities in the Curriculum
17(22)
Relevant Theory and Validity
39(8)
TEKS Standards: Looking for Latinos
47(8)
Textbooks: Still in the Margins
55(22)
Teaching: Making Content Choices
77(30)
Testimony: A Battle for the Text
107(14)
Summary, Interpretation, and Recommendations
121(18)
Appendices A --- H 139(16)
Appendix I Resource Bibliography on U.S. Latino History 155(8)
References 163(6)
Index 169


Julio Noboa