Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Life Skills in Contemporary Education Systems: Exploring Dimensions

Edited by (Associate Professor, IILM University, India)
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 101,27 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book is a diverse collection of experiential learning and reflects upon the conceptualization of life skills in education settings, thereby highlighting the importance of teaching and inclusion of life skill courses in the mainstream curriculum, in the global context. Life skill-based education is expected to bring major changes in the education system by making it more practical, pragmatic, and progressive. This book is comprised of nine chapters written by experienced and passionate academicians and professionals from varied disciplines which gives this book a multi-disciplinary outlook. The chapters deal with reformations in the education system with a focus on critical thinking and holistic inquiry-based, discovery-based, discussion-based, and analysis-based learning, to develop an individual equipped to deal with 21st-century challenges.