Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Life, Times and Work of William Gillies, 1898-1973

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Nov-2024
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399518338
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 247,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Life, Times and Work of William Gillies, 1898-1973
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Nov-2024
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399518338

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

For seventy years, William Gillies has been seen as a placid painter of landscape and decorative still life. Andrew McPherson explodes this view to reveal a modernist whose response to the instabilities and violence of modernity touched universals of human experience. Gillies' idiom was shaped by institutions for artistic production unique to Scotland. But it was the politics of Scotland's connections to the rest of the British Isles that produced his mythic and misleading reputation.New paintings and new meanings are uncovered placing the micro-effects of modernity on mental health, family and community in the wider contexts of war, nationalism and public patronage. McPherson also shows how this changing world led Gillies towards new applications of modernist expression. Lavishly illustrated, and referencing almost one thousand works, this major reappraisal is an indispensable source on the cultural politics of a four-nation state and the reception of modernism in Britain.