ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface - Bernard Spolsky Introduction - Hikyoung Lee PART I: PERSPECTIVES
1. Considering English teaching in the context of ELF - Paul Mcbride
2. Knowledge construction in World Englishes - Ruanni Tupas and Alejandro S. Bernardo
3. TESOL and Tesology in Asia: A critical review - Oryang Kwon
4. Unequal Englishes: Reconceputalizing the teaching of English in linguistically diverse classrooms - Ruanni Tupas and Willy Renandya PART II: PRACTICES
5. Intercultural Communicative Competence development in an EFL context in Thailand- Malinee Prapinwong And Pragasit Sitthitkul
6. English across the Curriculum: Four journeys of synergy across disciplines and universities - Julia Chen, Christy Chan And Angela Ng
7. The 3Es (engages, empower and emancipates) ESL teacher education curriculum in the development of future teachers - Raja Nor Safinas Raja Harun
8. Literacy sponsorship, language ideologies, and identity construction of EFL learners and users - Yanty Wirza
9. The role of mediation in classroom interaction - Le Pham Hoai Huong Index