Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Making Tracks: The Politics of Local Rail Transport

  • Formaat: 351 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 26-Oct-2018
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780429834646
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 42,89 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 351 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 26-Oct-2018
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780429834646
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

First published in 1999, this book contains case studies of rail transport policy-making in two UK Passenger Transport Authority areas and reviews the factors informing such policy-making. It contributes to transport geography by explaining why the actual policies implemented in Starthclyde and Merseyside were pursued, and to the continuing development of the political science theory of ‘the urban policy regime’ by analysing the differences in policy development attributable to the different ‘city-regional’ (Strathclyde) and ‘public choice’ (Merseyside) geographical structures of local governance. The book demonstrates that these differences in the spatial organisation of local institutions play a powerful role in determining the operation of the local ‘regime’ of policy-makers, the form of final policy outputs, and the level of public accountability achieved.

1. Introduction.
2. The Urban Transportation Problem.
3. Theory and
Practice in Local Governance.
4. Local Governance and Rail Transport in the
Study Areas.
5. Perceptions of Policy-making.
6. Major Development
Opportunities in Strathclyde.
8. Major Development Opportunities in
Merseyside.
9. Incremental Development Opportunities in Merseyside.
10.
Conclusions: Impacts on Policy-making.
Iain Docherty