Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Management creatif des systemes complexes

  • Formaat: 174 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Feb-2019
  • Kirjastus: Hermes Science Publishing Ltd
  • ISBN-13: 9781784065508
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 111,15 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Management creatif des systemes complexes
  • Formaat: 174 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Feb-2019
  • Kirjastus: Hermes Science Publishing Ltd
  • ISBN-13: 9781784065508

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Le propre des systemes complexes est de mettre en oeuvre des mecanismes interactifs en boucle qui rendent impossible toute forme de planification strategique, et plus largement qui defient la pensee lineaire.Cet ouvrage examine les systemes complexes du point de vue du management. Il precise tout d'abord les proprietes et l'evolution de ces systemes. Il traite ensuite de la necessite de mettre en place des dispositions de recueil et d'interpretation des signaux faibles dans les organisations. Il analyse la place de l'entrepreneur dans les systemes complexes en insistant sur le role de la motivation, de l'imagination et de l'identite sociale de l'individu. L'ouvrage conclut sur la gestion des ressources humaines et le marketing des entreprises au sein des systemes complexes, en montrant que le comportement des managers en charge de ces fonctions doit s'adapter au contexte.Cet ouvrage offre des exemples sectoriels concrets qui illustrent le travail sur les concepts.