ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part I. Introduction: 1. Nature, scope and methods of managerial economics |
|
2. Theory of the firm | |
Part II. Demand Analysis: 3. Demand theory |
|
4. Demand estimation | |
Part III. Production and Cost Analysis: 5. Production theory |
|
6. Cost theory | |
7. Cost estimation | |
Part IV. Strategy Analysis: 8. Market structure and pricing |
|
9. Game theory | |
10. Pricing strategy | |
11. Investment analysis | |
12. Government and managerial policy. |