Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Managing Knowledge in the Construction Industry

(Chalmers University of Technology Sweden)
  • Formaat: 216 pages
  • Sari: Spon Research
  • Ilmumisaeg: 13-Feb-2009
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780203089989
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 97,50 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 216 pages
  • Sari: Spon Research
  • Ilmumisaeg: 13-Feb-2009
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780203089989

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Knowledge management presents a new way of understanding organizations and companies, and is especially suited to sophisticated and highly technical firms and operations such as those in the construction industry.  This new book draws on hard data from three separate research programs in Sweden and shows how the concept of knowledge can make sense in the construction industry, an industry which can be viewed in essence as being engaged in the material transformation of "e;nature into buildings"e;. In particular it explores and examines three different businesses: a medium sized construction firm; Wingardh Architecture, Sweden's most prestigious architecture firm; and BESAB, a specialist concrete injection firm working on underground construction. An emerging theme is the situational and context-bound nature of knowledge in the construction industry, thus showing "e;knowledge"e; to be a remarkably heterogeneous concept. A range of readers should find the book useful, from students and construction managers through to researchers.