ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface xxiii
Acknowledgments xxv
About the Authors xxvii
Part 1 Understanding Quality Concepts
1 Differing Perspectives on Quality 2
2 Quality Theory 27
3 Global Supply Chain Quality and International Quality Standards 53
Part 2 Designing and Assuring Quality
4 Strategic Quality Planning 88
5 The Voice of the Customer 113
6 The Voice of the Market 138
7 Quality and Innovation in Product and Process Design 161
8 Designing Quality Services 189
9 Managing Supplier Quality in the Supply Chain 221
Part 3 Implementing Quality
10 The Tools of Quality 238
11 Statistically Based Quality Improvement for Variables 279
12 Statistically Based Quality Improvement for Attributes 318
13 Lean and Six Sigma Management Principles and Tools 341
Part 4 Forever Improving the Quality System
14 Managing Quality Improvement Teams and Projects 386
15 Implementing and Validating the Quality System 419
Appendix A- 1
Glossary G- 1
Index I- 1