Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Manipulation of Exhaust Gas Values: Technical, Health, Legal and Political Background of the Emissions Scandal

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 16-Nov-2024
  • Kirjastus: Springer Vieweg
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783658458645
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 92,61 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This little book presents background information on the exhaust gas scandal, e.g. which pollutants are critical, how engine control units, exhaust gas recirculation and exhaust gas aftertreatment work, which driving cycles are used for testing, how manipulations on the test bench are possible and in which legal and political environment this could happen unnoticed for a long time with different consequences in the EU and the USA. Measures are presented with which vehicles can also comply with real legal limits and how manipulations can be prevented legally and politically in the future. Additional details are made accessible to the reader through references to literature.

Chronicle.- Pollutants and their effects.- Test procedures.- Exhaust gas purification, control units and shutdown devices.- Law.- Politics.- Economic consequences.

The authorProf. Dr.-Ing. Kai Borgeest worked at Robert Bosch GmbH in the Diesel Systems division until 2003. Since 2003 he has been head of the Center for Automotive Electronics and Internal Combustion Engines at the University of Applied Sciences in Aschaffenburg.