Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Marat/Sade

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-Dec-2020
  • Kirjastus: Marion Boyars Publishers Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780714520018
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 11,12 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-Dec-2020
  • Kirjastus: Marion Boyars Publishers Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780714520018
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

No play by a German since Brecht has enjoyed the success of Marat/Sade, and its author Peter Weiss has emerged as one of the most remarkable of the post-war generation of German writers. This English version by Geoffrey Skelton and Adrian Mitchell was the text used in Peter Book's brilliant production for the Royal Shakespeare Company, which was undoubtedly the theatrical event of 1964 in London. It has also been produced all over the world by the most outstanding directors - Konrad Swinarski in Berlin, Ingmar Bergman in Stockholm, Roger Planchon in Paris, and many more. The RSC's work in establishing Antonin Artuad's conception of 'Theatre of Cruelty' found its climactic expression in this powerful and savage play, in which the discipline of verse heightens the emotional impact. The combination of sheer entertainment, Sadean philosophy and the range of theatrical shock techniques leaves the audience limp but excited at the end of the evening. The published text allows the reader to see how skilfully the author has dramatised the paradox of Sade, a black saint whose hjumanity must be set against the horrors of his imagination.