Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Marketing Science Fictions: An Ethnography of Marketing Analytics, Consumer Insight, and Data Science

(University of Birmingham)
  • Formaat: 192 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2024
  • Kirjastus: Bristol University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781529233384
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 34,57 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 192 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2024
  • Kirjastus: Bristol University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781529233384

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book explores data science in practice through an ethnographic study at a global marketing technology and research firm.



The book shows that, while businesses have embraced data science methods to understand markets and consumers, in practice they produce too much information. Consequently, they must be combined with creative practices that simplify and make sense of analytics. Cluley shows that in the age of data science, business is increasingly artistic. In this case, marketing science is more like marketing science fiction.



This is essential reading for understanding contemporary data-driven business and marketing as well as social and economic relations in the age of surveillance capitalism, with lessons for academics and students of marketing, technology and data science.

1. Introduction

2. The Ethnographic Classics

3. Marketing in the Wild

4. Studying Marketing Ethnographically

5. Marketing Work

6. Clients Get Hung Up on a Number

7. Scientism in Action

8. Marketing Outsight

9. Artistic Qualification

10. The Art of Data

11. Marketing Science Fiction

Robert Cluley is Associate Professor of Marketing at the University of Birmingham, UK.