Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Math Games: Skill-Based Practice for Fifth Grade

  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 25,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Bring learning mathematical skills into a whole new light for students in 5th grade! This book provides fun and unique skill-based games that encourage whole-group, whole-class, small-group, and partner interaction and collaboration. These activities will reinforce students' knowledge of mathematical skills while keeping learners motivated and engaged. Promote a fun learning environment for students to achieve mathematical success!
Introduction
Importance of Games
5(1)
Mathematical Learning
5(1)
Games vs. Worksheets
6(2)
How to Use This Book
8(3)
Correlation to the Standards
11(4)
About the Authors
15(1)
Math Games
Domain: Operations and Algebraic Thinking
Track Meet
16(5)
Make a Match
21(6)
Back to Earth
27(6)
Domain: Number and Operations in Base Ten
Drag Race
33(4)
Winner Takes All
37(3)
Compare It
40(4)
Greater Than/Less Than
44(4)
A-Round the World
48(6)
Car Chase
54(5)
Race Is On
59(5)
Race to the Top
64(5)
Domain: Number and Operations---Fractions
Chase Is On
69(7)
Taking Out the Board Fractions
76(4)
Fraction Checkers
80(4)
Multiplication Madness
84(4)
4 Square Division
88(4)
Domain: Measurement and Data
Volume Construction
92(4)
Dash to the Finish
96(6)
Domain: Geometry
Digging for Treasure
102(5)
Space Exploration
107(6)
Appendices
Appendix A References Cited
113(1)
Appendix B Contents of the Digital Resource CD
114