Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Media Narratives and the COVID-19 Pandemic: The Asian Experience

  • Formaat: 260 pages
  • Ilmumisaeg: 07-Jul-2023
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000903065
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 260 pages
  • Ilmumisaeg: 07-Jul-2023
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000903065

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This volume investigates mediated lives and media narratives during the Covid-19 pandemic, with Asia as a focus point. It shows how the pandemic has created an unprecedented situation in this globalized world marked by many disruptions in the social, economic, political, and cultural lives of individuals and communities- creating a 'new normal'. It explores the different media vocabularies of fear, panic, social distancing, and contagion from across Asian nations. It focuses on the role media played as most nations faced lockdowns and unique challenges during the crisis. From healthcare workers to sex workers, from racism to nationalism, from the plight of migrant workers in news reporting to state propaganda, this book brings critical questions confronting media professionals into focus.The volume is of critical interest to scholars and researchers of media and communication studies, politics, especially political communication, social and public policy, and Asian studies.